dag 28: Vuurwerk - Reisverslag uit Ottawa, Canada van mackeincanada - WaarBenJij.nu dag 28: Vuurwerk - Reisverslag uit Ottawa, Canada van mackeincanada - WaarBenJij.nu

dag 28: Vuurwerk

Door: webmaster

24 Juli 2008 | Canada, Ottawa

We hebben vandaag rustig aangedaan. Eerst de camper door de wasstraat en de was gedaan. Steven en Sebastian konden dus lekker lang op msn. Daarna zijn we de stad in gegaan met de Skytrain en de Seabus. Eerst naar een overdekte markt en daarna naar Gastown. Dit is het oudste gedeelte van Vancouver. Heel gezellig met allemaal leuke winkeltjes en eettentjes. We hebben er heerlijk Italiaans gegeten en zijn toen lopend langs de haven naar English bay gegaan. Daar vandaan werd er een groots vuurwerk afgestoken. Volgende week wordt ook in Amerika en China een soort gelijk vuurwerk afgestoken het is een wedstrijd. Er werden 1,4 milj. mensen verwacht. Het was echt een gekke huis. Zoveel mensen bij elkaar op het strand. Heel bijzonder. Na een hele gezellige avond kwamen we om 24.00 uur weer op de camping terug